Termeni si conditii

1. Rezumat


Aceasta secțiune rezumă modul în care obținem, stocăm și utilizăm datele dvs. Acest sumar are ca scop doar furnizarea unei imagini generale asupra politicii de confidențialitate. Secțiunea aceasta nu este o descriere completa și este necesară citirea capitolelor adiționale prezente în acest document pentru completări.

Noua lege a Uniunii Europene referitoare la protecția datelor cu caracter personal, GDPR (“General Data Protection Regulation”) a intrat în vigoare pe 25 Mai 2016, dar va începe să-și producă efectele începând cu 25 Mai 2018.

Protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal este importantă pentru noi, prin urmare, acordăm o atenție deosebită protejării vieții private a vizitatorilor care accesează site-ul www.toruspharma.eu, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (denumit în continuare “GDPR”).

Vă rugăm să acordați o atenție deosebită lecturării acestei Politici de Confidentialitate, pentru a înțelege modul în care vor fi tratate informațiile dumneavoastră („date personale”).

Politica de Confidentialitate explică practicile SC Torus Pharma Company SRL, referitoare la aplicarea prevederilor GDPR, precum și drepturile de care beneficiați cu privire la modul în care informațiile dumneavoastră sunt colectate, procesate si stocate, prin intermediul site-ului si a interactiunii offline cu angajatii nostrii.

Prelucrarea datelor cu caracter personal efectuată de SC Torus Pharma Company SRL se va realiza întotdeauna în conformitate cu prevederile GDPR, precum și cu reglementările privind protecția datelor cu caracter personal, specifice fiecărei țări în care SC Torus Pharma Company SRL operează.

Ce sunt datele cu caracter personal?

„Date personale” înseamnă orice informație sau informații care vă pot identifica direct (de exemplu numele dumneavoastră) sau indirect (de exemplu, prin intermediul datelor pseudonime, cum ar fi un număr de identificare unic). Aceasta înseamnă că datele personale includ lucruri precum adresa de e-mail, domiciliul, telefonul mobil, numele de utilizator, fotografiile de profil, preferințele personale și obiceiurile de cumpărături, conținutul generat de utilizatori, informațiile financiare și informațiile privind situația financiară. Acesta ar putea include și identificatori numerici unici, cum ar fi adresa IP a computerului dumneavoastră sau adresa MAC a dispozitivului dumneavoastră mobil, precum și modulele cookie.

Date personale sensibile

„Date personale sensibile” sunt informații despre un individ care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, credințele religioase sau filosofice sau calitatea de membru al unui sindicat, informațiile genetice, informațiile biometrice în scopul identificării unice a unui individ, informațiile privind sănătatea sau informațiile privind viața sexuală sau orientarea sexuală a unei persoane fizice.

Dacă ne transmiteți în mod intenționat informații personale sensibile, veți fi considerat că ne-ați dat în mod explicit consimțământul să procesăm informațiile personale sensibile în conformitate cu articolul 9 alineatul (2) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor. Vom folosi și procesa informațiile dvs. personale cu caracter sensibil în scopul furnizarii serviciilor solicitate.

Ce inseamna prelucrarea datelor cu caracter personal?

“Prelucrarea” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.

Operatorul de date: SC Torus Pharma Company SRL

Principii privind prelucrarea datelor

SC Torus Pharma Company RL se obligă să respecte principiile de protecție a datelor cu caracter personal (denumite în continuare „Principiile”) prevăzute de GDPR, pentru a se asigura că toate datele sunt:

  1. Prelucrate în mod corect, legal și transparent;
  2. Colectate în scopuri specificate, explicite și legitime;
  3. Adecvate, relevante și limitate în raport cu scopurile pentru care sunt prelucrate;
  4. Corecte și actualizate;
  5. Păstrate într-o formă care nu permite identificarea persoanelor vizate mai mult timp decât este necesar în raport de scopul prelucrării;
  6. Procesate în conformitate cu drepturile persoanei vizate, într-un mod care să asigure o securitate adecvată a prelucrării, astfel încât datele să fie integre, confidențiale și disponibile.

 

Cum colectăm sau obținem informații despre dvs.:

  • Când furnizați datele respective (ex: prin contactarea noastră, completand formularul din pagina https://www.toruspharma.eu/contact/.
  • Când accesati site-ul nostru, unele date sunt colectate prin intermediul cookie-urilor.
  • Ce informații colectăm: nume, prenume, numar telefon, adresa email, informatii din cookie-uri (tipul de dispozitiv utilizat, navigator web, modul in care ati accesat site-ul nostru (ce pagini ati accesat), locatia geografica de la care ati accesat website-ul nostru (bazata pe adresa IP).
  • Cum utilizăm datele dvs.: pentru scopuri de business și administrative (în special pentru a vă contacta si pentru a procesa solicitarile pe care le plasati pe site-ul nostru, pentru a imbunatati experienta utilizatorului, pentru a crea campanii publicitare bazate pe interesul manifestat de Dvs fata de anumite sectiuni ale site-ului nostru. Adresa de email furnizata in formularul de cerere nu va fi folosita pentru a va trimite newsletter.
  • Dezvăluirea datelor despre utilizatori către părți terte: in cazul in care va dati acordul pentru o comanda ferma, datele Dvs sunt furnizate catre terti, pentru a se putea realiza procesarea comenzii dvs. Datele personale inscrise pe documentele fiscale sunt prelucrate de terti (firma contabilitate) in vederea indeplinirii obligatiilor fiscale legale.
  • Datele utilizatorilor sunt vândute către părți terțe? (în alte cazuri în afară de vânzarea sau cumpararea afacerii/companiei): Nu
  • Cât timp sunt stocate informatiile dvs.: nu mai mult decat este necesar, în funcție de obligațiile noastre legale (ex. pentru a menține arhive contabile), pe o perioada de pana la 5 ani.
  • Cum sunt securizate datele dvs.: prin utilizarea de soluții tehnice si organizatorice precum: utilizarea tehnologiei SSL pe website-ul nostru, stocarea datelor Dvs in sistem cloud (servere securizate, in cadrul Uniunii Europene sau in state adecvate), limitarea accesului la datele Dvs (accesul in sistemele de stocare virtuale se face doar pe baza de user si parola, iar angajatii care va prelucreaza datele personale nu au acces la descarcarea bazei de date, accesul in cadrul arhivei fizice se face doar in prezenta unei persoane autorizate din cadrul firmei). Datele dvs nu sunt stocate pe suport hardware in cadrul firmei (ex computere, stick-uri USB, hard disk-uri externe).
  • Folosirea de cookie-uri: website-ul nostru foloseste cookie-uri esentiale, functionale, analitice (Google Analytics) si cookie-uri de targetare si margeting (Google Adwords, Facebook Pixel).
  • Transferarea datelor dvs. personale în afara Spațiului Economic European: vă vom transfera datele personale în afara Spațiului Economic European doar dacă suntem obligați să facem acest lucru si nu inainte de a cere acordul dvs.
  • Utilizarea proceselor de luare a deciziilor automate și de profilare: noi utilizam procese automate de utilizare a datelor colectate, cu scop de marketing: datele colectate prin intermediul cookie-urilor Google Adwords si Facebook Pixel, pentru a va livra publicitate sub forma de bannere, pe diverse site-uri partenere, pe baza informatiilor precum vizitarea anumitor pagini din website-ul nostru si actiunile Dvs pe acele pagini (ex click-uri pe anumite butoane).
  • Drepturile dvs. în legătură cu datele dvs. personale
    • aveti dreptul de a accesa datele dvs. și a primi informații despre utilizarea acestora
    • aveți dreptul de a cere corectarea și/sau completarea informațiilor
    • aveti dreptul de a cere ștergerea datelor
    • aveti dreptul de a restricționa utilizarea datelor
    • aveti dreptul de a primi datele într-un format portabil
    • aveti dreptul de a vă opune prelucrarii datelor dvs.
    • aveti dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs.
    • aveti dreptul de a apela către o autoritate de supraveghere
  • Informații personale senzitive: noi nu colectăm ceea ce este denumit în mod obișnuit „date personale sensibile”. Pentru mai multe informații, consultați secțiunea principală intitulată „Informații personale sensibile”.

2. Detalii despre compania noastră


Operatorul de date cu privire la site-ul nostru este SC Torus Pharma Comapny SRL, cu sediul social in Calea Dorobantilor nr 51, et 1, ap 3. Inregistrata la Registrul comertului cu nr J40/7825/2013, CUI RO 31885689. Puteți contacta operatorul de date scriind prin posta la adresa sediului social sau prin e-mail la office@toruspharma.eu
Puteți contacta ofițerul pentru protecția datelor prin poștă la adresa Calea Dorobantilor nr 51, et 1, apt 3, sau prin e-mail la opd@toruspharma.eu.
Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să contactați operatorul de date.

3. Ce informații colectăm când vizitați website-ul nostru?


Colectăm și folosim informațiile de la vizitatorii site-ului web în conformitate cu această secțiune și cu secțiunea intitulată Dezvăluirea și utilizările suplimentare ale datelor dvs.

Informații despre log-ul serverului Web

Utilizăm un server al unei parti terte pentru a găzdui site-ul nostru web. Serverul inregistreaza toate IP-urile care il acceseaza in log-ul de acces. Acest server este localizat in Romania. Din motive de securitate, nu putem face public in cadrul acestei Politici partenerul care ofera serviciile de hosting.

Utilizarea informațiilor din log-urile serverului website-ului în scopuri de securitate IT

Noi nu accesam datele log-urilor serverului nostru, iar hostingul colectează și stochează log-urile serverului pentru a asigura securitatea rețelei IT. Aceasta include analizarea fișierelor log-urilor pentru a ajuta la identificarea și prevenirea accesului neautorizat la rețeaua noastră, distribuirea de coduri rău intenționate, previzionarea atacurilor DDOS și altor atacuri cibernetice, prin detectarea unor activități neobișnuite sau suspecte.
Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea obligațiilor legale la care suntem supuși (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Obligația legală: înregistrarea accesului la site-ul nostru web utilizând fișiere de tip log de server este o măsură tehnică pentru a asigura un nivel de securitate adecvat pentru a proteja informațiile colectate de pe site-ul nostru în conformitate cu articolul 32 alineatul (1) din Regulamentul general privind protecția datelor.

Utilizarea informațiilor din istoricul serverului de site web pentru a analiza utilizarea site-ului și pentru a îmbunătăți site-ul nostru web

Utilizăm informațiile colectate din log-ul serverului nostru pentru a analiza modul în care utilizatorii site-ului nostru interacționează cu site-ul nostru web și cu caracteristicile acestuia. De exemplu, analizăm numărul de vizite și vizitatorii unici pe care îi primim, ora și data vizitei, locația vizitei și sistemul de operare, browserul utilizat și tipul de device folosit.
Utilizăm informațiile colectate din analiza acestor informații pentru a îmbunătăți site-ul nostru web. De exemplu, utilizăm informațiile colectate pentru a modifica informațiile, conținutul și structura site-ului nostru web și a paginilor individuale, în funcție de ceea ce atrage cei mai mulți utilizatori și durata de timp petrecută pe anumite pagini de pe site-ul nostru.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: îmbunătățirea site-ului nostru pentru utilizatorii site-ului nostru și cunoașterea preferințelor utilizatorilor site-ului, astfel încât site-ul nostru să poată răspunde mai bine nevoilor și dorințelor lor.]

Cookie-uri

Cookie-urile sunt fișiere de date care sunt trimise de pe un site web către un browser pentru a înregistra informații despre utilizatori în diferite scopuri.
Utilizăm cookie-uri pe website-ul nostru, inclusiv cookie-uri esențiale, funcționale, analitice și de targetare. Puteți respinge unele sau toate cookie-urile pe care le utilizăm pe website-ul nostru prin modificarea setărilor browserului dvs, însă prin respingerea lor puteți afecta funcționarea website-ului sau unor caracterisitici ale website-ului. Pentru informații suplimentare despre modulele cookie, inclusiv despre modificarea setărilor browserului dvs., vizitați www.allaboutcookies.org. 

4. Ce informații colectăm când ne contactați?


Colectăm și utilizăm informațiile de la persoanele care ne contactează în conformitate cu această secțiune și cu secțiunea intitulată Dezvăluirea și utilizările suplimentare ale informațiilor dvs.

E-mail

Când trimiteți un mesaj la adresele de e-mail afișate pe site-ul nostru, colectăm adresa dvs. de e-mail și orice alte informații pe care le furnizați în acel e-mail (cum ar fi numele dvs., numărul dvs. de telefon și informațiile conținute în orice bloc de semnătură din e-mail).

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: Pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.

Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de servicii) noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Transferarea și stocarea informațiilor dvs.

Utilizăm un client de e-mail terț pentru a stoca e-mailurile pe care ni le trimiteți. Furnizorul nostru de e-mail este MICROSOFT OUTLOOK.  Politica de confidențialitate a acestuia este disponibilă aici : https://privacy.microsoft.com/en-us/privacystatement

E-mailurile pe care ni le trimiteți vor fi stocate pe serverele de webmail care sunt protejate prin encriptie HTTPS (cunoscuta si ca SSL sau TSL). Serverele de webmail se afla in state din Spatiul Economic European sau in state adecvate (ex SUA).

Formular de contact

Când ne contactați utilizând formularul de contact, colectăm nume, adresa de e-mail, telefon. De asemenea, colectăm orice alte informații pe care ni le furnizați atunci când completați formularul (de ex detalii privind starea dvs de sanatate).

Dacă nu furnizați informațiile obligatorii cerute de formularul de contact, nu veți putea trimite formularul de contact și nu vom primi solicitarea dvs.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru a păstra evidența corespondenței.

Pentru mai multe informații despre măsurile de precauție luate atunci când datele dvs. sunt transferate în afara Spațiului Economic European, consultați secțiunea din această politică de confidențialitate de mai jos intitulată Transferul datelor dvs. în afara Spațiului Economic European.

 

Telefon

Când ne contactați prin telefon, colectăm numărul dvs. de telefon și orice informații pe care ni le furnizați în timpul conversației cu noi. Noi nu inregistram apelurile telefonice.

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor)

Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru efectuarea rezervarilor, in cazul in care ne comunicati datele necesare unei rezervari (nume pasageri, date din cartile de identitate) prin telefon.

 

Transferul și stocarea informațiilor dvs.

Informațiile despre apelul dvs., cum ar fi numărul dvs. de telefon și data și ora apelului dvs., sunt prelucrate de către furnizorul nostru de servicii telefonice ORANGE. Politica de confidențialitate a sa este disponibilă aici: https://www.orange.ro/gdpr/

Poșta

Dacă ne contactați prin poștă, vom colecta toate informațiile pe care ni le furnizați în orice comunicări poștale pe care ni le trimiteți.

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor)

Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.

Temeiul legal pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

5. Ce informații colectăm când interacționați cu website-ul nostru?


Colectăm și utilizăm datele de la persoane care interacționează cu anumite caracteristici ale website-ului nostru, în ​​conformitate cu această secțiune și cu secțiunea intitulată Dezvăluire și utilizări suplimentare ale informațiilor dvs.

 

Informații colectate sau obținute de la terți

Această secțiune stabilește modul în care obținem sau colectăm informații despre dvs. prin intermediul terților.

Informații primite de la terți

Informațiile pe care le obținem de la terți vor fi, în general, numele dvs. și detaliile din documentul de identitate (carte de identitate, pasaport), dar vor include orice informații suplimentare despre dvs. pe care ni le furnizează.

Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care o parte terță a transmis informații despre dvs. (cum ar fi numele dvs. și adresa de e-mail) pentru a vă furniza servicii, vă vom procesa informațiile pentru a lua măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract cu noi (după cum este cazul).

Temeiul juridic pentru prelucrare: consimțământul (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Consimțământ: în cazul în care ați cerut ca o parte terță să ne dezvăluie informații despre dvs. și scopul de a dezvălui aceste informații nu are legătură cu îndeplinirea unui contract sau a unui serviciu de către noi către dvs., vă vom procesa informațiile pe baza consimțământului, pe care îl acordați solicitând părții terțe în cauză să vă transmită informațiile către noi.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesele legitime: în cazul în care o parte terță ne-a dezvăluit informații despre dvs. și nu v-ați dat acordul în schimbul acestor informații, vom avea un interes legitim de a prelucra aceste informații în anumite circumstanțe.

De exemplu, vom avea un interes legitim în prelucrarea informațiilor dvs. pentru a ne îndeplini obligațiile care decurg din subcontractul cu partea terță, în cazul în care partea terța are contractul principal cu dvs. Interesul nostru legitim este îndeplinirea obligațiilor noastre în cadrul subcontractului nostru.

În mod similar, părți terțe pot transmite informații despre dvs. către noi dacă ați încălcat sau ați putea încălca oricare dintre drepturile noastre legale. În acest caz, vom avea un interes legitim în prelucrarea acestor informații pentru a investiga și a urmări orice astfel de potențială încălcare.

Dacă primim informații despre dvs. din greșeală

Dacă primim din greșeală informații despre dvs. de la o parte terță și/sau nu avem o bază legală pentru prelucrarea acestor informații, vom șterge informațiile dvs.

Utilizarea mecanismelor automate de luare a deciziilor

Utilizăm mecanisme automate de luare a deciziilor pe website-ul nostru. Nu considerăm că acest lucru are un efect juridic asupra dvs. sau vă afectează într-un mod similar.

Aveți dreptul să vă opuneți utilizării noastre de mecanisme automate de luare a deciziilor și profilare descrise în această secțiune. Puteți face acest lucru prin renunțarea la cookie-uri și la tehnologii similare, în conformitate cu metoda descrisă în secțiunea relevantă din această politică de confidențialitate. Dacă nu doriți ca noi să vă procesăm adresa IP reală (de obicei adresa IP atribuită de Furnizorul de servicii de Internet) atunci când vizitați site-ul nostru, puteți utiliza o rețea virtuală privată (VPN) sau un serviciu gratuit, cum ar fi Tor.

Puteți afla mai multe despre utilizarea cookie-urilor și a tehnologiilor similare (inclusiv baza legală pentru utilizarea lor) și cum să renunțați la acestea în politica privind cookie-urile, disponibilă aici: http://www.consilium.europa.eu/ro/about-site/cookies/

6. Utilizarea sistemelor automate de luare a deciziilor și profilare


Mecanismele automate de luare a deciziilor sunt acele mecanisme de luare a deciziilor prin mijloace tehnologice (prin intermediul unei mașini) fără implicarea umană.

Utilizarea mecanismelor automate de luare a deciziilor pentru publicitate

Noi automatizăm afișarea de reclamele care conțin produsele și serviciile noastre pe alte website-uri pe care le vizitați prin utilizarea cookie-urilor. Pentru informații suplimentare despre tipurile de cookie pe care le utilizăm, consultați politica noastră privind cookie-urile, disponibilă aici:  http://www.consilium.europa.eu/ro/about-site/cookies/

Logica implicată: afișarea automată a anunțurilor către persoanele care au vizitat site-ul nostru duce la creșterea eficienței publicitatii, pentru ca utilizatorului i se livreaza reclame pe baza preferintelor sale si il pot ajuta sa gaseasca mai repede produsul/serviciul de care este interesat.

Semnificația și consecințele preconizate: cookie-urile vor fi utilizate pentru a recunoaște faptul că ați vizitat site-ul nostru pentru a vă afișa reclame (cu excepția cazului în care ați blocat astfel de cookie-uri) și vor culege informații despre comportamentul dvs. online.

Cum vă puteți opune: puteți bloca aceste tipuri de cookie prin blocarea cookie-urile terților utilizând setările browserului sau prin instalarea unor aplicatii de tip Opt-out in browserul Dvs, de la tertii care ofera astfel de solutii.

Utilizarea profilării pentru analiza comportamentului online

Serviciul nostru de analiză al comportamentului online, utilizează informații cum ar fi locația dvs. (pe baza adresei dvs. IP) și comportamentul dvs. (pe baza cookie-urilor) atunci când accesați site-ul web (cum ar fi paginile pe care le accesați și pe ce faceți click). Vom prelucra informații din cookie-uri numai dacă v-ați dat acordul pentru stocarea cookie-urilor pe calculatorul dvs în conformitate cu politica privind cookie-urile. Informațiile colectate despre dvs., odată colectate, sunt anonime și stocate într-o bază de date agregată, pentru perioade determinate de timp, asa cum este precizat pe link-ul indicat.

Logică implicată: prin analizarea și clasificarea în mod automat a informațiilor, cum ar fi locația (bazată pe adresa IP), precum și comportamentul și dispozitivele vizitatorilor pe website-ul nostru (folosind cookie-uri), putem înțelege mai bine ceea ce doresc vizitatorii website-ului nostru (în ceea ce privește conținutul website-ului nostru și produsele noastre), cum să îmbunătățim website-ul și cum să facem publicitate și să comercializăm serviciile noastre.

Semnificația și consecințele preconizate: cookie-urile vor fi utilizate pentru a urmări și a stoca informații despre comportamentul și dispozitivul dvs. pe website-ul nostru (cu excepția cazului în care ați renunțat la primirea acestor cookie-uri prin metodele indicate in Politica noastra de utlizare a cookie-urilor. Locația va fi analizată pe baza adresei dvs. IP. Putem viza reclame pe baza nivelului de interes pe care îl primim de la anumiți vizitatori și a comportamentului acestora pe website-ul nostru.

7. Dezvăluirea și utilizările adiționale ale datelor dvs.


Această secțiune stabilește circumstanțele în care vom dezvălui datele dvs. unor părți terțe și orice alte scopuri suplimentare pentru care utilizăm datele dvs.

Dezvăluirea informațiilor dvs. furnizorilor de servicii

Utilizăm o serie de terți pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta să ne desfășurăm afacerea și care procesează informațiile dvs. pentru noi în numele nostru . Acestea includ următoarele:

-Furnizorii de servicii de telefonie;

-Furnizori de servicii de e-mail;

-Furnizorii de servicii IT, dezvoltatori de site-uri web, agentii de marketing online;

-Furnizorul de servicii de găzduire web;

-Furnizori de servicii medicale

 

Informațiile dvs. vor fi partajate cu acești furnizori de servicii, acolo unde este necesar pentru a vă oferi serviciul pe care l-ați solicitat, indiferent dacă această solicitare este de accesare a site-ului nostru sau comandare de servicii de la noi.

Noi nu afișăm identitatea tuturor furnizorilor noștri de servicii în mod public, din motive de securitate și din motive de competitivitate. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea furnizorilor de servicii, vă rugăm să ne contactați direct prin intermediul formularului nostru de contact sau prin e-mail și vă vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de a solicita acest lucru).

Temeiul juridic pentru prelucrare: interese legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesul legitim bazat pe: în cazul în care partajăm informațiile dvs. cu acești terți într-un alt context decât în ​​cazul în care este necesar pentru a efectua un contract (sau in urma solicitării dvs. de a face acest lucru), vă vom partaja informațiile cu astfel de terțe părți pentru a ne permite să ne conducem și să gestionăm eficient afacerea.

Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesar pentru realizarea unui contract: este posibil să  partajăm informații cu furnizorii noștri de servicii pentru a ne permite să ne îndeplinim obligațiile care decurg din contractul respectiv sau să luăm măsurile pe care le-ați solicitat înainte de a încheia un contract cu dvs.

Dezvăluirea informațiilor dvs. altor părți terțe

Noi dezvăluim informațiile dvs. unor terțe părți în anumite circumstanțe, după cum se arată mai jos.

Furnizarea de informații unor terțe părți, cum ar fi Google Inc.. Google colectează informații prin utilizarea noastră a Google Analytics pe website-ul nostru. Google utilizează aceste informații, inclusiv adresele IP și informațiile din cookie-uri, pentru mai multe scopuri, cum ar fi îmbunătățirea serviciului Google Analytics. Informațiile sunt partajate cu Google pe bază agregată și anonimă. Pentru a afla mai multe despre ce informații colectează Google, modul în care utilizează aceste informații și cum să controleze informațiile trimise la Google, consultați următoarea pagină:  https://www.google.com/policies/privacy/partners/

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesele legitime: îndeplinirea obligațiilor contractuale față de Google conform Termenilor și condițiilor Google Analytics (https://www.google.com/analytics/terms/us.html).

Puteți renunța la Google Analytics instalând pluginul pentru browser aici: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

 

Partajarea informațiilor dvs. cu părți terțe, care sunt fie legate de, fie asociate cu funcționarea afacerii noastre, în cazul în care este necesar pentru noi. Aceste părți terțe includ contabili, tour-operatori, companii aeriene, asiguratori. Informații suplimentare privind fiecare dintre aceste părți terțe sunt prezentate mai jos.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: funcționarea și gestionarea eficientă a afacerii noastre.

Contabili

Partajăm informații cu contabilii noștri în scopuri fiscale, pentru raportarea la ANAF.

Parteneri de afaceri

Partenerii de afaceri sunt întreprinderile/ societatile cu care lucrăm și care ne permit să furnizăm servicii pe care nu le putem oferi singuri. Partajăm informații cu partenerii noștri de afaceri în cazul în care ați solicitat servicii pe care aceștia le furnizează (servicii medicale sau orice alt serviciu ce face obiectul activitatii noastre).

Dezvăluirea și utilizarea informațiilor dvs. din motive legale

Indicarea unor posibile acte criminale sau amenințări la adresa siguranței publice către o autoritate competentă

Dacă supectăm că a avut loc un comportament criminal sau potențial, vom avea nevoie, în anumite circumstanțe, să contactăm o autoritate competentă, cum ar fi poliția. Ar putea fi cazul, de exemplu, dacă bănuim că s-a comis o fraudă sau o infracțiune cibernetică sau dacă primim amenințări sau comunicări rău intenționate față de noi sau față de terți.

În general, va trebui doar să vă procesăm informațiile în acest scop, dacă ați fost implicați sau afectați de un astfel de incident într-un fel sau altul.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: prevenirea criminalității sau a activității criminale suspectate (cum ar fi frauda).

 

În legătură cu aplicarea sau aplicarea potențială a drepturilor noastre legale

Vom utiliza informațiile dvs. în legătură cu punerea în aplicare sau cu potențialul de aplicare a drepturilor noastre legale, inclusiv, de exemplu, schimbul de informații cu agențiile de colectare a datoriilor, dacă nu plătiți sumele datorate atunci când sunteți obligat contractual să faceți acest lucru. Drepturile noastre legale pot fi contractuale (în cazul în care am încheiat un contract cu dvs.) sau necontractuale (cum ar fi drepturile legale pe care le avem în temeiul dreptului de autor sau dreptului delictual).

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: să ne impunem drepturile legale și să luăm măsuri pentru a ne asigura drepturile legale.

În legătură cu un litigiu sau o procedură juridică sau potential juridică

Este posibil să fie necesar să utilizăm informațiile dvs. dacă suntem implicați într-o litigiu cu dvs. sau cu o parte terță, de exemplu, fie pentru a rezolva litigiul, fie ca parte a medierii, arbitrajului sau a unei hotărâri judecătorești sau a unui proces similar.

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: soluționarea litigiilor și a eventualelor litigii.

Pentru respectarea continuă a legilor, reglementărilor și altor cerințe legale

Vom utiliza și procesa informațiile dvs. pentru a respecta obligațiile legale la care suntem supuși. De exemplu, este posibil să fie necesar să dezvăluim informațiile dvs. în baza unei hotărâri judecătorești sau a unei citații, dacă primim una.

Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea unei obligații legale [articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor.

Obligația legală: obligațiile legale de a divulga informații care fac parte din legile României sau dacă acestea au fost integrate în cadrul juridic al României (de exemplu sub forma unui acord internațional pe care România l-a semnat).

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: în cazul în care obligațiile legale fac parte din legile unei alte țări și nu au fost integrate în cadrul juridic al României, avem un interes legitim de a respecta aceste obligații.

8. Durata stocării datelor dvs.


Această secțiune stabilește cât timp ne păstrăm datele colectate. Am stabilit perioade de păstrare specifice acolo unde este posibil. În cazul în care acest lucru nu a fost posibil, am stabilit criteriile pe care le folosim pentru a determina perioada de retenție.

Log-uri de server: păstrăm informații log-urile serverului pentru o perioada de timp de 5 ani

Informații privind serviciile prestate: atunci când efectuati o comanda ferma de servicii, păstrăm aceste informații timp de 5 ani de la încheierea exercițiului financiar în care ați plasat comanda, în conformitate cu obligația noastră legală de a păstra înregistrări în scopuri fiscale.

Corespondență: atunci când faceți o cerere sau ne contactați din orice motiv, prin email, vom pastra informatiile Dvs timp de 12 luni, iar informatiile trimise prin intermediul formularelor de rezervare si contact din site vor fi pastrare timp de 12 luni, dupa care acestea se vor anonimiza.

Criterii pentru stabilirea perioadelor de păstrare

În orice alte circumstanțe, vă vom păstra informațiile doar atât timp cât vor fi necesare, luând în considerare următoarele:

-scopul (scopurile) și utilizarea informațiilor dvs. atât în ​​prezent, cât și în viitor (spre exemplu, dacă este necesar să continuăm stocarea acelor informații pentru a continua să ne îndeplinim obligațiile în baza unui contract cu dvs. sau să vă contactăm în viitor);

-dacă avem o obligație legală de a continua prelucrarea informațiilor dvs. (cum ar fi orice obligații de păstrare a înregistrărilor impuse de legea sau reglementările relevante);

-dacă avem orice temei legal pentru a continua prelucrarea informațiilor (cum ar fi consimțământul dvs.);

-cât de valoroase sunt informațiile dvs. (atât acum cât și în viitor);

-orice practici industriale convenite privind durata de păstrare a informațiilor;

-nivelurile de risc, cost și responsabilitate implicate în continuarea deținerii informațiilor;

-cât de greu este să ne asigurăm că informațiile pot fi actuale și exacte; și orice circumstanțe înconjurătoare relevante (cum ar fi natura și statutul relației noastre cu dvs.).

9. Securizarea informațiilor dvs


SC TORUS PHARMA COMPANY SRL a adoptat măsuri tehnice și organizatorice de prelucrare a datelor, actualizate în conformitate cu cerințele GDPR, cu scopul de a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal împotriva oricăror acțiuni de acces neautorizat, utilizare necorespunzătoare sau divulgare, modificare neautorizată, distrugere sau pierdere accidentală. Toți angajații și colaboratorii SC TORUS PHARMA COMPANY SRL, precum și orice terțe părți care acționează în numele și pe seama SC TORUS PHARMA COMPANY SRL sunt obligați să respecte confidențialitatea informațiilor dumneavoastră și cerințele GDPR, în conformitate cu prevederile prezentei Politici.

Luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a vă asigura informațiile și pentru a le proteja împotriva utilizării neautorizate sau ilegale și a pierderii sau distrugerii accidentale, inclusiv:

-partajarea și furnizarea accesului la datele dvs. în măsura minimă necesară, sub rezerva restricțiilor de confidențialitate, acolo unde este cazul și în mod anonim, ori de câte ori este posibil;

-folosirea serverelor securizate pentru stocarea informațiilor;

-verificarea identității oricărei persoane care solicită accesul la informații înainte de a le acorda acces la informații;

-utilizarea standardului Secure Sockets Layer (SSL) pentru a cripta orice informații pe care ni le trimiteți prin intermediul oricăror formulare de pe site-ul nostru web);

-transferăm datele dvs. doar prin intermediul unui sistem închis, pe baza de contract.

Transmiterea de informații către noi prin e-mail

Transmiterea informațiilor pe internet nu este în întregime sigură și dacă ne trimiteți informații prin intermediul internetului (prin e-mail, prin intermediul site-ului nostru sau prin orice alt mijloc), faceți acest lucru în întregime pe propriul risc.

Nu putem fi responsabili pentru niciun fel de cheltuieli, pierderi de profit, prejudicii ale reputației, daune, datorii sau orice altă formă de pierdere sau de prejudiciu suferită de dvs. ca rezultat al deciziei dvs. de a ne transmite informații prin astfel de mijloace.

10. Transferul datelor dvs. în afara Spațiului Economic European


Informațiile dvs. vor fi transferate și stocate în afara Spațiului Economic European (SEE) doar în condițiile prezentate mai jos. De asemenea, vă vom transfera informațiile în afara SEE sau la o organizație internațională pentru a respecta obligațiile legale față de care suntem supuși (de exemplu, respectarea unui ordin judecătoresc). În cazul în care suntem obligați să facem acest lucru, vom asigura că există măsuri de protecție adecvate, iar protecția este în vigoare.

Formular de contact si Email

Informațiile pe care ni le trimiteți prin intermediul formularului nostru de contact pot fi transferate în afara SEE și stocate de furnizorul de email – MICROSOFT OUTLOOK pe serverele sale. Puteți accesa politica de confidențialitate aici: https://privacy.microsoft.com/en-us/privacystatement<

11. Drepturile dvs. asupra datelor personale


Sub rezerva anumitor restricții privind anumite drepturi, aveți următoarele drepturi în legătură cu datele dvs. pe care le puteți exercita prin scrierea la adresa de e-mail opd@toruspharma.eu:

 

  • să solicitați acces la informațiile dvs. și informații referitoare la utilizarea și prelucrarea informațiilor dvs.;
  • să solicitați corectarea sau ștergerea datelor dvs.;
  • să solicitați limitarea utilizării datelor dvs.;
  • să primiti informațiile pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de un dispozitiv (de exemplu, un fișier CSV) și dreptul de a transfera informațiile respective unui alt controlor de date (inclusiv unui controlor de date terță parte);
  • să obiectați asupra procesării datelor dvs. în anumite scopuri (pentru mai multe informații, consultați secțiunea de mai jos intitulată „Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri”); și
  • să vă retrageți consimțământul pentru utilizarea datelor dvs. în orice moment în care ne bazăm pe consimțământul dvs. de a utiliza sau de a prelucra aceste informații. Vă rugăm să rețineți că, dacă vă retrageți consimțământul, acest lucru nu va afecta legalitatea utilizării și prelucrării datelor dvs. pe baza consimțământului dvs. înainte de momentul la care vă retrageți consimțământul.

În conformitate cu articolul 77 din Regulamentul general privind protecția datelor, aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, în special în statul membru de reședință, locul de muncă sau o presupusă încălcare a protecției generale a datelor Regulament.

În acest scop, în Romania, autoritatea de supraveghere este: www.dataprotection.ro

Verificarea identității dvs. în cazul în care solicitați acces la informațiile dvs.

În cazul în care solicitați acces la informațiile dvs., suntem obligați prin lege să folosim toate măsurile rezonabile pentru a vă verifica identitatea înainte de a face acest lucru.

Aceste măsuri sunt concepute pentru a vă proteja informațiile și pentru a reduce riscul de fraudă de identitate, de furt de identitate sau de acces general neautorizat la informațiile dvs.

Cum vă verificăm identitatea

În cazul în care dispunem de informații adecvate despre dvs. în dosar, vom încerca să verificăm identitatea dvs. utilizând aceste informații.

Dacă nu este posibil să vă identificăm pe baza acestor informații sau dacă nu avem informații suficiente despre dvs., este posibil să solicităm copii sau certificate ale unor documente pentru a vă putea verifica identitatea înainte de a vă putea oferi accesul datele dvs.

Vom putea confirma informațiile exacte de care avem nevoie pentru a vă verifica identitatea în circumstanțele dvs. specifice dacă și când faceți o astfel de solicitare.

 

Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri 

Aveți următoarele drepturi în ceea ce privește datele dvs. pe care le puteți exercita prin scrierea la opd@toruspharma.eu:

  • să obiectați la utilizarea sau prelucrarea informațiilor de către noi pentru a îndeplini o sarcină în interes public sau în interesul nostru legitim, inclusiv „profilarea” (analizarea sau prezicerea comportamentului dvs. pe baza informațiilor dvs.); și
  • să obiectați utilizarea sau prelucrarea datelor dvs. în scopuri de marketing direct (inclusiv orice profil pe care îl implicăm în legătură cu acest marketing direct).

De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a obiecta utilizării sau procesării datelor dvs. în scopuri de marketing direct:

  • făcând clic pe linkul de dezabonare conținut în partea de jos a oricărui e-mail de marketing pe care îl trimitem dvs. și urmând instrucțiunile care apar în browser-ul dvs., după ce faceți clic pe linkul respectiv;

Pentru mai multe informații despre modul în care puteți obiecta la utilizarea datelor colectate prin intermediul modulelor cookie și tehnologiilor similare, consultați secțiunea intitulată „Cum se acceptă sau se resping cookie-urile” în politica noastră de cookie-uri, disponibilă aici: https://www.toruspharma.eu/dezvaluirea-si-utilizarile-suplimentare-ale-datelor

12. Modificări ale politicii noastre de confidențialitate


Actualizăm și modificăm periodic politica noastră de confidențialitate.

Modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate

În cazul în care efectuăm modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate, vom actualiza Politica de confidențialitate cu o nouă dată efectivă menționată la începutul acesteia. Prelucrarea informațiilor dvs. va fi guvernată de practicile stabilite în noua versiune a Politicii de confidențialitate de la data efectivă a acesteia.

 

Modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau a scopurilor pentru care procesăm informațiile dvs.

În cazul în care efectuăm modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau intenționăm să utilizăm datele dvs. pentru un scop nou sau pentru un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial, vă vom notifica prin e-mail (dacă este posibil) sau prin publicarea unui anunț pe site-ul nostru web.

Vă vom furniza informațiile despre modificarea în cauză și despre scopul și orice alte informații relevante înainte de a ne utiliza informațiile dvs. pentru noul scop.

Ori de câte ori este necesar, vom obține consimțământul dvs. prealabil înainte de a utiliza informațiile dvs. într-un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial.

13. Confidențialitatea minorilor


Deoarece ne pasă de siguranța și confidențialitatea copiilor online, nu contactăm cu bună știință sau nu colectăm informații de la persoane cu vârsta sub 18 ani. Website-ul nu are ca scop solicitarea de informații de orice fel de la persoane cu vârsta sub 18 ani. Trimiterea unei cereri de oferta/rezervare din site-ul nostru nu va implica financiar, iar incheierea unui contract de servicii turistice se poate efectua numai de catre o persoana majora.

Relatiile cu alti operatori

În funcție de context, s-ar putea să ne găsim în situația necesității absolute de a oferi informații la un nivel mai înalt, atât global, cât și intern sau extern, partenerilor noștri și celor cu care facem transfer de date cu respectarea Regulamentului mai sus amintit, în virtutea asigurării oferirii unor servicii cât mai profesionale cu putință. Informațiile controlate de SC TORUSPHARMA COMPANY SRL ar putea fi transferate, transmise sau stocate și prelucrate în UE sau în alte țări decât țara în care locuiți, în scopurile descrise în această politică. Aceste transferuri de date sunt necesare pentru a putea furniza servicii la cel mai înalt nivel, precum și a continua să vă furnizăm materialele noastre la cel mai bun nivel profesional. Utilizăm clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeană și ne bazăm pe deciziile privind caracterul adecvat emise de Comisia Europeană cu privire la anumite țări, după caz, în ceea ce privește transferurile de date din SEE către Statele Unite și către alte țări.

14. Drepturi de autor


SC TORUS PHARMA COMPANY SRL detine drepturi de autor sau de folosinta pentru continutul site-ului www.toruspharma.eu  incluzand, dar fara a se limita la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia.

Clientului/cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de SC TORUS PHARMA COMPANY SRL

Versiune actualizata la data de 24.05.2018